dinsdag 13 januari 2015

Werkherinneringen 25: 911

Een van de vele 911 banners
Deze episode in de serie werkherinneringen wordt uiteraard getriggerd door de gebeurtenissen in Parijs van de afgelopen week Deze deden mij terugdenken aan de aanslagen in Amerika van 2001 waarbij vliegtuigen gekaapt werden en die de kapers vervolgens lieten neerstorten op doelen in Amerika.

Ik zat op die dag in mijn kantoor te werken toen een collega mijn kamer binnenliep met de mededeling dat er een vliegtuig neergestort was op het world trade centre in New York, In eerste instantie geloofde ik hem niet maar al gauw bleek dat dit de werkelijkheid was. Via internet was goed te volgen wat er gebeurd was net zoals de afgelopen week in Parijs ook via de media te volgen was. Ik was toen heel erg onder de indruk, van de gebeurtenissen net zoals deze afgelopen week. Waar ik echter nu nog exact weet wat ik deed en waar ik was op 9-11 weet ik niet of dat ook gaat gelden voor de Parijse aanslagen als we tien jaar verder zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten