maandag 5 januari 2015

Cola life

Duidelijk groen gepositioneerd
Enige tijd geleden kwam ik in aanraking met Pepsi next, de nieuwste loot aan de Pepsi boom en uiteraard had Coca Cola een gelijkwaardig product klaarstaan, Cola life. Net zoals de concurrent minder calorieën door minder suiker en geen aspartaan als zoetstof.

Waar de marketeers van Pepsi mij echter meteen een anderhalve liter fles gaven via mijn AH bonuskaart deed Coca Cola het een stuk goedkoper. Wel via Albert Heijn, maar dan door het uitdelen van een gratis mini blikje en een bonnetje voor 0.50 cent korting op een anderhalve liter fles. Uiteraard kocht ik de fles niet maar probeerde het mini blikje wel. De conclusie is exact dezelfde als bij de concurrent. Een tweede fles komt er niet maar ik heb de nieuwe Coca Cola smaak in ieder geval geproefd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten