dinsdag 20 januari 2015

Het is winter

Dat deed ik dus
Het is is inmiddels de tweede helft van januari maar de winter is nu echt begonnen. De standaard waar ik dat aan afmeet is het krabben van het ijs van je autoruiten. Maandagochtend ging ik nietsvermoedend naar buiten maar wist al meteen hoe laat het was want ik zag de buurvrouw druk bezig met haar autoruiten.

Bij mijn auto aangekomen merkte ik pas hoe erg het was want het openmaken van mijn deuren ging behoorlijk moeilijk, ze waren namelijk aardig dichtgevroren. Ik zette de motor aan, de blower op zijn hoogste stand en pakte mijn krabber om de ijsafzetting te verwijderen. Met stevig gepoetst lukte dat maar ik was niet blij. Hopelijk vertrekt de winter gauw en hoef ik dit ochtend gebeuren niet al te vaak te herhalen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten