vrijdag 23 januari 2015

Het gemaal

De kipsaté
We gaan verder waar we gebleven waren en dat betekent dat we terugkeren naar afgelopen zaterdag. Ik ging toen met een vriendin uit lunchen en de keuze viel op het gemaal, een door Dennis meerdere malen aanbevolen tent.

Deze brasserie ligt aan de ringvaart en met mooi weer (nu hadden we regen) heeft het een fantastisch terras aan het water. Wij namen dus plaats aan een van de tafeltjes binnen en na bestuderen van de kaart ging ik voor de kipsaté (volgens Dennis de topper van de toko) en mijn vriendin voor het brood met tonijnsalade en kaas uit de oven. Ik kan Dennis alleen maar gelijk geven de kipsaté (met salade en frietjes) was werkelijk top maar ook de tonijnsalade was niet te versmaden. Koppel dat aan uiterst vriendelijke bediening en een mooie locatie en je zult begrijpen dat dit niet mijn laatste bezoek aan het gemaal zal zijn.

1 opmerking:

  1. He, dat is de dames saté, niet die voor de stoere mannen, dat is namelijk twee stokjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen