donderdag 29 januari 2015

To the 5 boroughs

De cd van de Beastue boys
Dit stukje gaat niet over de ijzersterke cd van de Beastie boys maar over mijn aanstaande Amerika trip naar New York. (Heb ik al gezegd dat ik er zin in heb).

Als ik namelijk zeg dat ik dit jaar voor de derde keer naar New York ga is dat een halve waarheid. New York bestaat namelijk uit vijf stadsdelen (the 5 boroughs) en de voorgaande keren heb ik mij beperkt tot alleen Manhattan. Vandaar dat deze vakantie in het teken van de 5 boroughs staat, ik wil namelijk Queens, Staten Island, Brooklyn en de Bronx bezoeken (naast uiteraard Manhattan). Nu nog uitzoeken wat ik in elk stadsdeel wil gaan doen.

1 opmerking:

  1. Spannend, ik ben benieuwd welke highlights je mn op Staten Island gaat vinden!

    BeantwoordenVerwijderen