donderdag 15 januari 2015

Thaicoon

Beef met groenten en rijst
Woensdag had ik geen zin om zelf voor mijn eten te zorgen dus dat betekende uit eten gaan. Ik had al een tijdje geen Thais meer gegeten dus het zou een Thaise maaltijd gaan worden. Ik besloot om op weg van werk naar huis een kleine omweg naar Amsterdam oost te maken en wel het beukenplein. Het daar zittende Thaicoon is een erg simpel maar erg goed Thais restaurant en parkeren lukte meestal prima in de straat naast het beukenplein.

Ik kon inderdaad vlak naast het restaurant parkeren en al gauw zat ik achter een koud biertje de kaart te bestuderen De keuze viel op neua pad phed, rundvlees met groenten en rode curry, die op mijn verzoek Thais pirtig werd genaakt. Het was, net zoals de vorige keer, erg druk in het restaurant met zowel afhalers als gasten de kwamen eten. Ondanks dat alles hoefde ik niet al te lang op mijn eten te wachten en al gauw kon ik aanvallen. Het was erg smakelijk en ook goed pittig en ik genoot tot de laatste hap. Na een espresso verliet ik het restaurant weer om de weg naar huis te vervolgen om daar de avond door te brengen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten