zondag 4 januari 2015

De foodhallen

Verse oesters
De eerste buiten de deur maaltijd van 2015 is inmiddels achter de kiezen gestopt. Ik bracht zaterdag voor de tweede keer een bezoek aan de foodhallen. Wederom met een vriendin, een andere deze keer en als wijze les van de vorige keer wist ik dat er een parkeergarage onder het gebouw zat.

Al gauw waren we beginnen en besloten om te starten met een Vietnamese hap van Viêt view, Bang mi (een baguette) met Hanoi kip en Goi cuon (een wrap) met garnalen. Het was druk dus in plaats van een tafeltje scoorden wij een plaatsje aan de bar waar we meteen water en wijn bestelden. Het water bleek gewoon gratis kraanwater in een plastic bekertje te zijn, erg netjes. Na de heerlijke start vervolgden we met verse oesters, die er ook goed ingingen..

Daarna scheiden onze culinaire wegen, zij ging voor een temaki en ik ging voor de hotdog waar ik de vorige keer al mijn zinnen opgezet had maar die er niet van gekomen was. Het was moeilijk een keuze te maken maar ik ging tenslotte voor de Texas hot link, beef met tomaten en cayenne. Een topper en dat betekent dat de volgende keer een andere hotdog geprobeerd gaat worden. En die volgende keer gaat er zeker komen want de foodhallen zijn een prima concept en gezien de drukte is het een succesvol concept.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten