vrijdag 2 januari 2015

Verjaardag


Hapjes en drankjes
Op 31 december is mijn vader jarig en dan komen wij (zusje, zwager, de kids en ik) 's middags langs voor een borrel en het diner. Ik moest dit jaar werken op oudjaarsdag en arriveerde dus als laatste. Toen ik naar binnen ging vroeg ik me af van wie de Porsche was die in de straat stond maar dacht er verder niet over na.

Toen ik binnenkwam wist ik echter meteen van wie die Porsche was, want naast de reeds genoemden bleek ook mijn neef, die ik in geen twintig jaar gezien had, aanwezig te zijn. We waren al enige tijd via Facebook (zodoende wist ik dat hij een Porsche had) weer met elkaar in aanraking gekomen maar in het echt hadden we elkaar nog niet gezien. Er stonden hapjes en drankjes op tafel en onder het genot van een goed glas witte wijn werd er geanimeerd gepraat en uiteraard gesmikkeld. Tegen etenstijd kwam er een mooie schaal met een door mijn vader bereidde zalmsalade op tafel waarvan iedereen genoot. Als afsluiter was er geen koffie maatwerk eten fles Moët & Chandon opengetrokken om gezamenlijk alvast op het nieuwe jaar te kunnen proosten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten