maandag 12 januari 2015

Samsung tablet

Een Galaxy dus
Zondag was ik bij mijn ouders op visite en uiteraard moest de nieuwe aanwinst bewonderd worden. Zij had namelijk samen met mijn zusje en mijn zwager een tablet aangeschaft een Samsung galaxy tab om precies te zijn. Mijn zwager was al druk in de weer geweest met het inrichten van het apparaat en inmiddels kon zij al het een en ander ermee.

Het was inderdaad een mooi apparaat en flink wat moderner (en dus sneller) dan mijn iPad 2. Uiteraard waren er wat vragen en kon ik het een en ander uitleggen zodat mijn ouders nu weten hoe je e-books op een tablet leest. De komende weken en maanden zullen ze er nog veel meer mee gaan doen maar nu zijn er in ieder geval al erg blij mee en dat is het belangrijkste.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten