zaterdag 3 januari 2015

Nieuwe hypotheek

Mijn hypotheekverstrekker
Inmiddels is het nieuwe jaar aangebroken en dat betekent ook dat mijn nieuwe hypotheekovereenkomst was ingegaan. Uiteraard was ik benieuwd of alles goed ging dus ik keek zowel naar mijn rekeningafschrift als naar mijn hypotheekovereenkomst.

Dat laatste leverde meteen een prettige verrassing op. Ik betaalde op mijn vorige hypotheek 4.6% rente en de nieuwe was voor 2.8% afgesloten. De rente bleek echter nog verder gedaald te zijn en ik was op 2.5% uitgekomen. Altijd leuk om minder te hoeven betalen. De afschrijvingen klopten echter niet dus ik stuurde een mailtje naar Marco, min contactpersoon bij de Rabobank met wat vragen. Binnen een uur belde hij mij terug (prima service) en kon een van mijn vragen direct uitleggen, de tweede was voor hem ook een raadsel. Hij beloofde het uit te zoeken en zou mij daarna opnieuw bellen met de uitleg.Kijk dat maakt je dan weer erg blij met je keuze voor je hypotheekverstrekker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten