dinsdag 8 april 2014

Zondag familiedag

Een stamboom
Zondag stond in het teken van familie bezoeken want ik begon de dag met een bezoekje aan mijn ouders. Ik arriveerde daar behoorlijk vroeg (rond een uur of twee, meestal ben ik er een stuk later) en zat even later gezellig bij te kletsen onder het genot van een kop thee. Ondertussen kon ik ook de TV nog even voorzien van een software update want dat is het voor- en nadeel van een smart TV, net zoals voor een computer komen er software updates voor uit. Daarna was het tijd voor een bezoekje aan mijn zus en zwager waar ik onder andere het nieuwe bed van mijn neefje kon bewonderen. Ook hij had een mooie boxspring gekregen, de derde binnen de familie. De enige die ik die dag gemist had mijn nichtje want die zat in Antwerpen, maar verder had ik de complete familie weer gezien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten