donderdag 17 april 2014

Geen bitterballen

Deze jongens waren er dus niet
Woensdag hadden wij weer een bijpraat sessie over het reilen en zeilen van het bedrijf en onze markt die tegenwoordig onder de naam bijpraatborrel door het leven gaan. Het woord combineert de twee activiteiten, op de hoogte gehouden worden als eerste en het borrelen daarna.

Bij die borrel worden uiteraard hapjes verzorgd en naast de standaard nootjes, blokjes kaas en plakjes worst zijn er ook dingen als wraps en ook warme snacks. Denk dan aan  balletjes van iets ondefinieerbaars, mini saucijzen en bv vis. Wat er echter nooit is zijn bitterballen, voor mij de top in borrelsnacks, en dat terwijl onze kantine regelmatig een broodje kroket serveert. Toen ik onze chef de cuisine dan ook vroeg waarom er nooit bitterballen waren was zijn wedervraag of ik die dan miste. Na een volmondig ja beloofde hij mij bij de volgende borrel ook bitterballen te serveren. Ik kijk er nu al naar uit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten