woensdag 23 april 2014

Uber

Het logo van Uber
Het komt regelmatig voor dat als ik op mijn vaste stapavond naar huis ga al het reguliere openbaar vervoer al gestopt is. Er zijn dan twee (drie als je lopen mee zo tellen) om thuis te komen. De nacht bus of de taxi. Dat eerste doe ik uit principe niet, de rit duurt erg lang omdat de bus gigantische omwegen maakt om zo veel mogelijk mensen van dienst te zijn en daar heb ik geen zin in. Mijn vaste vervoermiddel is dus een taxi maar dat is best wel prijzig, over de €30 inmiddels.

Sinds kort is er echter een nieuwe optie bijgekomen en wel uber. Deze dienst brengt chauffeurs en klanten bij elkaar en dat voor tarieven die een stuk vriendelijker zijn dan de reguliere taxi's. Ik heb de app inmiddels geïnstalleerd en een account aangemaakt, nu eens uitzoeken war een rit mij gaat kosten en of het echt allemaal zo goed werkt als men beweert. Wordt vervolgd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten