maandag 14 april 2014

Alyona

De Oekraïne t.o.v. de rest van de wereld
Als uitloper van het Somgkran feest maakte ik kennis met Alyona, mijn tweede kennis uit de Oekraïne. Op het einde van het feest vroeg een kennisje of ik een vriendin van haar thuis kon brengen die op het Olympiaplein woonde. Aangezien ik met de auto was vond ik dat geen enkel probleem en zo maakte ik kennis met Alyona.

Ze sprak redelijk Nederlands met een Amerikaans accent dus ik schatte haar op een Amerikaanse in maar ze bleek dus uit de Oekraïne te komen waar ze de eerste zes jaar had geleefd, vervolgens zes jaar in Amerika en nu dus zes jaar hier. Voor haar 18 jaar was ze behoorlijk wijs en volwassen en we hadden een goed gesprek over Amerika, Thailand, Amsterdam en de situatie op de Krim. Jammer dat het maar een kort ritje was om haar af te zetten maar wie weet kom ik haar nog weleens tegen via onze gezamenlijke vriendin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten