donderdag 3 april 2014

Return of the shopping list

Een handgeschreven boodschappenlijstje
Ons vertrek naar Amerika ligt inmiddels bijna vijf weken in de toekomst en het is dan ook de hoogste tijd om de boodschappenlijst samen te gaan stellen.Tijdens Amerika 2013 had ik niet al te veel gekocht omdat ik vlak voor het vertrek de beslissing had genomen om af te gaan vallen en dan is het wel heel erg zonde om veel kleding te kopen die je maar kort kunt dragen omdat het te ruim is gaan zitten.

Welnu een jaar later kan ik bevestigen dat het behoorlijk goed gegaan is met dat afvallen en ik moet deze keer een nieuwe garderobe gaan inslaan. Dat betekent dat broeken, shirts en polo's hoog op de lijst staan maar ook zaken als een nieuwe riem zijn erg belangrijk daar ik inmiddels op het laatste gaatje van mijn huidige exemplaren zit.Misschien moet ik die zelfs wel hier in Nederland kopen als ik een gaatje verder kom. voordat we vertrekken. Verder staat er voor de zoveelste keer een iPad, de air deze keer. op de lijst maar ja ik heb nog nooit een iPad gekocht in Amerika dus misschien blijft dat onderdeel wederom niet ingevuld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten