vrijdag 11 april 2014

Werkbezoek

Het endemol gebouw
Donderdag had ik een meeting met mensen van een ander bedrijf die in Amsterdam gevestigd waren op de medirena 9.. Dit bleek in het Endemol gebouw te zitten bij de Arena en ik was gewaarschuwd dat mijn navigatie systeem daar problemen mee zou hebben. Ik moest volgens mijn contact persoon de passage invoeren en dan zou alles goed komen. Welnu het invoeren van de passage plus een openstaande slagboom leverde op dat ik aan de achterkant van de Ziggo dome terecht kwam. Met een belletje werd echter alles netjes opgelost en kwam ik in de parkeergarage van het Endemol gebouw terecht, Het aantal dure bolides in de vakken gereserveerd voor bezoekers van Endemol viel direct op en ook binnen gekomen straalde het gebouw heel veel luxe uit. Het gaat nog steeds erg goed met de Nederlandse film en televisie wereld.

De meeting verliep prima en na afloop hadden we een uitstekende lunch in de kantine, hier geen Sodexo overigens waar het redelijk druk was. Bekende Nederlanders waren niet te zien alhoewel mijn tafelgenoten mij verzekerden dat zij hier redelijk vaak te zien waren. Ach wie weet bij een volgend bezoek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten