dinsdag 22 april 2014

De vlag kan uit.

Het duurt nog wel even voor ik hier ben
Een paar weken geleden had ik een nieuwe mijlpaal op mijn blog bereikt zonder daar iets over te zeggen maar het moment was te mooi om in stilte voorbij te laten gaan vandaar alsnog een vermelding hier.

Ik heb dik over de 100 hits per dag op mijn blog en ik zit op meer dan 180.000 gelezen stukjes, iets waar ik best wel trots op ben. Het enige dat achterblijft is het aantal officiële volgers van mijn blog daarom deed ik lang geleden een oproep aan al die lezende niet volgers om zich aan te melden om mij zodoende op de minimaal vijfentwintig volgers te krijgen. Het baatte niet echt want ik bleef steken op de vierentwintig. Enige tijd geleden vond een vriendin mijn blog en op mijn verzoek meldde ze zich aan als volger (wat volgens haar best wel lastig was, misschien komen er daardoor niet zo veel volgers bij). Ik heb dan nu ook die reeds lang gewenste mijlpaal van de vijfentwintig officiële volgers bereikt en kan weer een streepje op de lijst van mijlpalen plaatsen. Op naar de vijftig maar gezien het tempo waarin ik de vijfentwintig bereikte zal dat nog wel een paar jaar duren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten