maandag 28 april 2014

VVE belang

Het logo van de organisatie
Toen ik gisteren thuiskwam had ik een brief in de brievenbus liggen (dat gebeurt niet al te vaak, het merendeel van mijn correspondentie is e-mail) die gericht was aan het lid van de VVE. Als ik post van de VVE ontvang dan is dat van onze beheerstichting Munnik en dit kwam van iets af dat stichting VVE beheer heette.

Binnengekomen maakte ik de enveloppe open en het bleek niets meer (en minder) te zijn dan een soort vereniging eigen huis maar dan specifiek voor appartementsbezitters. De toko bestaat al sinds 199 maar kennelijk hebben zij het net als de verenging eigen huis erg moeilijk in de nieuwe tijden en proberen zij op deze manier om nieuwe leden, en dus inkomsten, te winnen. Nodeloos om hier te melden dat zij bij mij geen kans maken want de firma Munnik beheert onze belangen naar volle tevredenheid.

1 opmerking: