zondag 27 april 2014

Koningsdag

Een van de vele volgepakte straatjes
Zaterdag was het dan voor de eerste koningsdag en ik had met wat vrienden afgesproken om dat te gaan vieren. Zo vertrok ik dan ook tegen een uur naar de stad en kwam met flink wat vertraging tenslotte op de Elandsgracht uit want de binnenstad was, zoals altijd niet te bereiken met het openbaar vervoer.

Het was heerlijk weer en in het zonnetje wandelde ik rustig naar ons rendez-vous bij restaurant Kularb Manee. Ik deed rustig aan en genoot van het zonnetje, de bandjes en de mensen. Onderweg had ik via whatsapp contact met de anderen en die hadden ook behoorlijk wat vertraging. Het restaurant had flink uitgepakt, er stonden diverse tafeltjes op de stoep, er was een groot buffet, men verkocht drank en er was een professionele installatie neergezet waar DJ Eevee zijn beats dropte. Er was zon, er was bier, er was eten en er was goed gezelschap dus tot ver na vijf uur verbleven we daar. Pas toen er donkere wolken aankwamen drijven verlieten wij de Hernstraat om binnen nog een paar uurtjes door te brengen alvorens ik naar huis ging. Het was een geslaagde Koningsdag en met mooi weer volgend jaar gaan we het zeker overdoen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten