woensdag 16 april 2014

Persoonlijke bonuskaart

Een van de acties om je kaart te activeren
Een tijdje geleden schreef ik over het feit dat ik mijn AH persoonlijke bonuskaart geactiveerd had en benieuwd was of ik voor het verkopen van mijn ziel aan de marketing machine van Albert Heijn ik inderdaad aanbiedingen zou gaan krijgen waar ik wat aan had. Welnu het antwoord is een volmondig jaar want in de privé bonus aanbiedingen die ik in de elektronische brievenbus krijg stonden deze keer twee aanbiedingen van 30% korting producten die ik regelmatig koop.

Ik besloot dan ook bij mijn volgende visite aan de supermarkt om deze producten (het ging om voedsel trouwens) mee te nemen en daar kwam nog een body spray bij die mijn zusje had gezien bij mijn rijtje persoonlijke aanbiedingen en die wilde zij wel hebben. Zo gezegd en zo gedaan en de eerste voordelen van het doorgeven van mijn gegevens zijn binnen. Niet dat ik er rijk van ga worden maar toch mooi meegenomen zullen we maar zeggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten