dinsdag 29 april 2014

Over de tong

Dit boek dus
Inmiddels alweer ruim een week geleden was ik met een van mijn beste vrienden een lang weekeind in Bremen en behalve mooie herinneringen aan een paar topdagen hield ik daar ook nog iets anders aan over.

Hij bleek namelijk enige tijd geleden in de kringloopwinkel een boek gezien te hebben waarbij hij meteen aan mij moest denken. Het ging om "Over de tong" van Jurriaan Geldermans, Deze man is de Johannes van Dam van het Noord-Hollands dagblad en wekelijks schrijft hij een recensie over een restaurantbezoek in Noord Holland. Ik heb inmiddels een paar stukjes gelezen en uiteraard als eerste de stukjes over de restaurants waar ik zelf geweest ben (drie van de veertig die er in staan). Het leest lekker weg en hierbij nogmaals bedankt voor dit cadeautje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten