woensdag 9 april 2014

Subway

De spaarkaart.
Subway heeft meerdere manieren om klanten te verleiden naar de zaak te komen. Zo is daar de subway app, waar je elke dag aan het wiel van fortuin kan draaien om een aanbieding te krijgen (ik heb nog nooit een goede gehad). Daarnaast is er ook de sub of the day, elke dag is er een andere sub in de aanbieding en dat scheelt je dan 1€. Van deze maak ik wel eens gebruik als bv. de tonijn of de club op die dag in de aanbieding is. Als derde is daar de spaarkaart waar je 1 zegel per sub krijgt en na 8 zegels mag je een gratis sub uitzoeken (je moet echter wel iets te drinken kopen want ze moeten toch iets aan je verdienen).

Dinsdag gingen we dan ook naar de Subway om mijn volle spaarkaart in te leveren en daarnaast bleek men ook een nieuw broodsoort, flatbread, en een nieuwe sub, de American steakhouse,  te hebben. Mijn collega ging voor de steakhouse maar helaas bleek dat nog een half uur te duren (niet echt fast food te noemen) en nam daarom maar een spicey Italian. Ik koos voor het nieuwe brood met tonijn (toch wel mijn favoriet) en nam daar een flesje water bij zodat mijn kosten op €1.50 uitkwamen. Als Nederlander ben je daar uiteraard blij mee. Het brood was lekker maar door de open vorm was het moeilijk om zonder te knoeien te eten dus dat blijft bij een eenmalige ervaring. De tonijn daarentegen is een favoriet en blijft een favoriet dus die komt veel vaker terug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten