woensdag 30 april 2014

Internet Explorer

Versie negen
Gisterenavond opende het acht uur journaal met een item over een beveiligingslek in Internet Explorer van Microsoft. Dit bericht bewees een aantal dingen voor mij. Ten eerste dat datgene (internet) wat ik in 1994 nog iets noemde dat alleen voor nerds interessant was intussen niet meer uit het normale leven weg te denken is. (ja als ik mis gok dan gok ik goed mis). Het tweede is dat het eens oppermachtige Microsoft op moet gaan passen want zowel de Amerikaanse als de Britse overheid radde het gebruik van Internet Explorer af. Of het een negatief effect op het bedrijf op de lange termijn heeft is niet te voorspellen. Maar ik gebruik bijvoorbeeld al jaren Chrome van Google en heb dat ook op de pc van mijn ouders geïnstalleerd. De kans dat meer mensen dat gaan doen is groot en dat is geen goed nieuws voor Microsoft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten