woensdag 26 februari 2014

Dungelot 2

Het logo van de game
Op zowel mijn iPhone als mijn iPad speel ik af en toe spelletjes en een van de spelletjes dat een tijdje erg populair was, was Dungelot. Ik heb het een tijdje vrij fanatiek gespeeld maar op een gegeven ogenblik had ik het wel gezien en verdween het spel in de prullenbak.

Tot mijn grote vreugde las ik dat de opvolger uitgekomen was, voorzien van de verbeeldingsrijke naam Dungelot2. Uiteraard stond deze erg snel op mijn iPad en begon ik te spelen. De gameplay was redelijk hetzelfde als zijn voorganger en ik begon met veel plezier. Al gauw kwam ik er echter achter dat om verder te komen in het spel je allerlei in-app aankopen nodig had want andere kon je het schudden. Voeg daar aan toe dat er flink wat bugs in de game zaten en je begrijpt dat ik besloot het bijltje erbij neer te gooien. Ik bleek echter de enige niet te zijn want de game verdween binnen een paar dagen uit de appstore en de maker beloofde snel met een verbeterde versie te komen. Als die uitkomt ga ik hem nog één keer proberen maar als het dan weer niks is dan is het exit Dungelot2.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten