vrijdag 7 februari 2014

Snackbar Parkwijk

De soep
Donderdag had een collega van mij wat logisitieke problemen aangezien zijn auto naar de garage moest. Hij had een leenauto van het werk maar die moest hij eerst bij hem thuis zien te krijgen. We reden dus met twee auto's in de lunchpauze naar zijn huis zodat hij de tijdelijke auto daar neer kon zetten en we met mijn auto weer terug naar het werk konden rijden.

Aangezien het toch lunchpauze was besloten we meteen buiten de deur te lunchen en wel bij snackbar parkwijk. Dit bleek een combinatie van een traditionele snackbar (friet, kroketten, hamburgers), maar ook een Surinaams Chinese eettent. Na bestuderen van de kaart ging ik voor de Chinese pikante soep. Op mijn vraag of dar genoeg was voor de lunch werd er wat twijfelend gekeken maar onder het motto 'je kunt altijd meer bestellen' hield ik het erbij. Ik kreeg een forse kom heerlijke soep en die was meer dan voldoende voor mijn maaltijd. Mijn collega had echter een compleet gerecht, So Ja Faan, besteld en dat was iets te veel voor een simpele lunch. Ondanks dat ik nog wat stukjes kip, varken en groenten meepikte ging het bord bij lange na niet op. Ik heb erg lekker gegeten en wat mij betreft hebben we er weer een lunch adresje bij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten