donderdag 13 februari 2014

Tanken

De nieuwe pomp
Als ik moet tanken dan doe ik dat het vaakst bij de Shell pomp in Almere van Dorestad of bij het BP was en tankstation van Zwart bij mij om de hoek. Zo moest ik laatst ook weer tanken en voordat ik de snelweg naar Almere opdook reed ik het terrein van Zwart op omdat ik anders Almere niet zou halen met mijn tankinhoud van dat moment. Bij het aanrijden naar de pomp was mijn eerste gedachte er zit een gat in de pomp mij benieuwen of hij werkt.

Pas toen ik uitstapte viel het mij op dat er nieuwe pompen geplaatst waren met allerlei nieuwe technische snufjes als ingebouwde monitors waar zowel informatie als reclame op afgespeeld kon worden en waar niets analoogs meer aan te vinden was. Wat er niet bij stond, maar wat vast wel zo zal zijn, is dat je waarschijnlijk ook opgenomen wordt met ingebouwde camera's. En ja hoor toen ik binnenkwam en wilde betalen werden er naast de kassa;s haarscherpe beelden vertoond van je auto die aan de pomp stond. Privacy in 2014 bestaat niet meer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten