dinsdag 25 februari 2014

Flitspalen

Zo'n ding dus
Als ik van en naar mijn werk rijd kan ik kiezen uit twee routes, via de A9 of via de A10. De A10 is iets korter maar ook iets file gevoeliger en dat betekent dat mijn normale route via de A9 is. Op de weg naar huis betekent dat ik vier flitspalen tegenkom, twee op de Gaasperdammerweg en twee op het stuk bij Amstelveen. Nu weet ik exact waar die dingen staan dus volautomatisch neem ik op de juiste punten even gas terug om daarna weer te versnellen, geen centje pijn.

Nu vroeg een van mijn collega's of mij iets was opgevallen op de A9 en ik antwoordde daar ontkennend op. Hij vertelde mij dat er een aantal camera's was verdwenen en toen ik terug naar huis reed miste ik inderdaad de twee camera's op de Gaasperdammerweg. Voorlopig blijf ik oppassen of ze daar, of ergens anders, terugkomen dus voorlopig houden we ons weer een tijdje braaf aan de maximum snelheid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten