donderdag 27 februari 2014

Day and night pizza

Het logo van de toko
Ondanks het feit dat ik een Nee/Nee sticker op mijn brievenbus heb krijg ik toch nog steeds regelmatig ongewenste flyers in mijn brievenbus die dan rechtstreeks in het vuil verdwijnen. Deze keer kreeg ik er echter eentje waar ik iets langer bij stil stond vanwege de naam, day and night pizza. Het bleek inderdaad een toko te zijn waar je 's nachts eten kon bestellen, de openingstijden zijn van 22:00 tot 06:00 uur en op zondag vanaf 15:00 uur. Het is in ieder geval, voor mij, een totaal nieuw concept want ik ken geen enkele tent waar je in het holst van de nacht eten kunt bestellen. ook de methodes zijn van deze tijd want behalve bellen kun je ook pingen en via Whatsapp bestellen.

De flyer is goed verzorgd maar de timing is nog niet helemaal want de website is nog niet in de lucht en ook de Facebook pagina die in de flyer wordt vermeld is er nog niet. Het zal mij heel erg benieuwen of dit een vlot faillissement gaat worden of een trendsetter en je binnen afzienbare tijd veel meer soorten voedsel in het midden van de nacht kunt bestellen. Maar wie de doelgroep is, is mij nu nog niet duidelijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten