dinsdag 18 februari 2014

A-fusion

A-fusion zit altijd vol
Het was na de whiskyproeverij tijd om wat te gaan eten maar dat gingen we met zijn tweeën doen. Nummer drie had namelijk behoorlijk last van zijn kaken en whisky drinken ging nog wel maar eten was een stap te ver. Daarom liepen we samen van de Leidsestraat naar de Nieuwmarkt want ik had bij A-fusion gereserveerd. Ik was laatst de eigenaresse tegengekomen en die vroeg waarom ik zo lang niet was geweest en ik had beloofd om dat snel goed te maken.

Zo kwamen we na een klein half uur lopen ter plekke aan en werden hartelijk begroet en naar ons tafeltje gebracht. Ik was er een jaar niet meer geweest en de kaart bleek van uiterlijk veranderd te zijn maar mijn favorieten als de gestoomde oesters in tausi en de saté kambing waren nog steeds aanwezig. Het was lekker en het was gezellig en dat betekent dat ik gauw weer terug ga komen want dit is toch wel een van mijn favoriete restaurants op de zeedijk. Prima eten, prima bediening en prima oprijs, wat kan een mens meer wensen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten