vrijdag 14 februari 2014

Ongeluk

Zo een auto dus
Een van mijn vaak gebruikte uitspraken is dat de wereld erg klein is en donderdag werd dat weer eens bewezen. Toen ijk 's ochtends naar mijn werk reed stond iedereen stil op de Hollandse baan vooruit kijkend zag ik een politieauto de auto's tegenhouden bij de brug over de ringvaart en nog verder weg zag ik een blauw zwaailicht maar ik kon niet zien wat er gebeurd was. Uiteraard kwam ik door alle vertragingen een stuk later op kantoor en vertelde dat er kennelijk een ongeluk met wegafzetting bij mij in de buurt de reden was.

Die middag vroeg een collega mij of dat misschien op de Hollandse baan was gebeurd. Op mijn blik van hoe weet jij dat liet hij mij een bericht zien van een kennis van hem die vertelde dat zij haar auto naar de garage had gebracht en dat de monteur bij een proefrit aangereden was door een andere auto en wel op de Hollandse baan. En ja hoor dat was inderdaad het ongeluk waar ik stil voor stond. Hoe klein kan de wereld zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten