zaterdag 23 februari 2013

Lunch @Gary's

Uitzicht vanuit de best seats of the house
Het werk ritme begint zo langzamerhand weer wat normaler te worden dus dat betekent dat ik mijn ATV dagen op kan nemen op de dag dat ze gepland zijn en ik niet meer continu hoef te schuiven. Dus toen Dennis donderdag contact opnam om te vragen of ik vrijdag tijd had om weer eens te gaan lunchen bij Gary's deli kon ik dat met een volmondig ja beantwoorden.

Zodoende reed ik vrijdag rond 12 uur bij Dennis langs om hem op te pikken onder luidkeelse protesten van zijn jongste zoon toen die hoorde waar wij heengingen want die wou wel mee voor een lekkere muffin. Bij binnenkomst werden net de beste seats in de house verlaten dus na het bestellen van verse jus d'orange, grote cappuccino's en bagels met guacamole, cheddar en chili voor ons beiden en nog een bagel met roomkaas, bieslook en nog het e.e.a. gingen wij als vorsten zitten. De drankjes kwamen al snel en na het proosten met de jus kwam het gesprek al gauw op de Texas vakantie van mei a.s. Dat gesprek werd echter snel weer afgebroken toen de bagels arriveerden en gedurende enige tijd was er alleen nog het geluid van twee tevreden bagel eters te horen. Daarna kwam het weer terug op de vakantie maar de laatste open gaatjes werden niet ingevuld, er werd meer gekeken naar de dingen die we al gepland hadden. Na een heerlijke lunch braken we weer op, het invullen van die laatste vakantie gaatjes zal ongetwijfeld de komende tijd gebeuren in een tweetal chat sessies.

3 opmerkingen:

  1. Rene, je maakt me zo lekker met al je verrukkelijke eetervaringen! Gary's Muffins...de blueberry muffins.....maak me gek ;-), daar mag je me altijd wakker voor maken.
    Eind jaren 80 was er ook al een voorloper van hem in een straat in Amsterdam, ben even de naam kwijt maar die hadden ook zulke lekkerre chocolatecookies, grote!! en worteltaart! Geniet van je verhalen! :-).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk om te horen dat jullie het leuk vinden! Daar doe je het tenslotte voor!

      Verwijderen
  2. Het was weer erg gezellig kerel, dat moeten we vaker toen :-)!!

    BeantwoordenVerwijderen