zondag 17 februari 2013

A good day to die hard

Ook de bioscoop bleek afgeladen te zijn met stelletjes die voor een Valentijnsdag voorstelling kwamen. Reserveren voor onze film A good dat to die hard (het vijfde deel alweer in the die hard serie) was dan ook helemaal niet nodig geweest aangezien de zaal heel erg leeg te noemen was.

Ik had alle voorgaande delen gezien en waar ik erg enthousiast was en ben over de eerste drie delen was deel vier me dusdanig tegengevallen dat ik me er gewoon niets meer van herinner en dat wil wat zeggen bij mij. Ik zat dan ook met gemengde gevoelens klaar voor het vijfde deel maar dat was totaal niet nodig. Na een korte opening begon de actie en die hield niet meer op tot het einde van de film. Achtervolgingen, explosies, schietpartijen het zat allemaal in een zeer ruime dosis in de film en maken meer dan 90 van de 97 minuten die de film duurt vol. Mocht je dus op zoek zijn naar een verhaal dan is deze film niets voor je. mocht je echter op zoek zijn naar anderhalf uur pretentieloos vermaak dan is A good day to die hard een aanrader.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten