zaterdag 6 augustus 2011

Vrijdagavond stapavond

Net zo als de meeste vrijdagavonden begaf ik me ook deze keer weer richting zeedijk. Bij het naderen van het elfde gebod zag ik echter een podium, speakers, vele ballonnen en een hossende massa enkele meters verderop. Dit was de week van de gay pride en dat betekent dat de diverse homo bars op de zeedijk flink uitpakken. Nu vind ik dat helemaal niet erg (iedereen zijn of haar feestje) maar de gemiddelde muziek van de homo's is niet mijn muziek. Zo werd ik deze avond o.a. vergast op Abba medley's, song festival medley's en nog veel meer van dat soort meuk. Ach het kon de avond niet echt bederven want ondanks het feit dat het weer nog steeds geen zomerweer is konden we voor het eerst in tijden weer buiten zitten en dat maakt een hoop goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten