woensdag 17 augustus 2011

The prez

Ik loop redelijk vooraan met het gebruik van social media. Toen ik facebook ging gebruiken was dat nog iets exotische (de meeste Nederlanders die wat met social media deden waren op Hyves te vinden). Inmiddels is Facebook de normaalste zaak van de wereld geworden, begint Twitter steeds meer gebruikt te worden en is het bijhouden van een blog iets dat bv. mijn ouders erg leuk vinden.

Echter een van de social media uitingen die ik gebruik wordt nog steeds als een afwijking gezien door heel veel mensen. Deze week kwam echter voor Foursquare de opstap naar de grote doorbraak. Het witte huis kondigde aan dat president Obama ook een foursquare account had aangemaakt en actief zou gaan gebruiken. Met een dergelijke prominente gebruiker kan dit niets anders betekenen dan dat de foursquare gebruikers zullen toestromen en dat ook deze social media uiting van mij tot de mainstream gaat behoren.

1 opmerking:

  1. Stuiptrekkingen van een man die weet dat hij niet herkozen zal worden.....

    BeantwoordenVerwijderen