donderdag 4 augustus 2011

Nederland regenland

Toen ik terugkwam uit Istanbul was het weer niet al te best en ik begon al te klagen over het gebrek aan zomer (zoals wel vaker) in Nederland. Maandag was het echter erg mooi weer en ik begon weer geloof te krijgen in de combinatie Nederland en zomer. Dinsdag was nog lekkerder maar toen ik woensdag weer een jas aan moest en met een forse regenbui naar mijn werk vertrok was mijn mening weer stevig neergezet. Nederland en zomer is een klote combinatie. Ook dit jaar zal ons geplande tochtje (inmiddels voor het derde achtereenvolgende jaar) met een boot over de vecht weer niets gaan worden. Ik hoop alleen dat mijn ouders die zondag middag naar Dublin vertrekken daar wat fatsoenlijker weer hebben dan wij hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten