vrijdag 26 augustus 2011

Bagels & beans

Na de beeldende kunst was het uiteraard tijd voor de inwendige mens. Het was mijn taak om een leuk tentje uit te zoeken maar door de drukte van de afgelopen tijd was dat er een beetje bij ingeschoten. Het werd mij gelukkig vergeten en we besloten een klein stukje te verkassen naar de bagels & beans op de parnassusweg. We hadden een heerlijke plek op het terras en uiteraard was het genieten geblazen. Voor mij een ananassap, cappuccino en klassieke zalm en cream cheese sesame seed bagel voor mijn vriendin, muntthee, groene ijs thee en een bagel met carpaccio. Ondanks het feit dat de geadverteerde jazz muziek en free wifi (is in Nederland een stuk minder nodig dan in het buitenland) afwezig waren genoten we daar geen graantje minder om. We hadden het uiteraard over haar aanstaande vakantie naar Spanje en de eerste date die we daarna zouden hebben. Aan alle goede dingen komt echter een eind en zo ook aan deze mooie ochtend en middag.We namen afscheid van elkaar en ik ging me opmaken voor het volgende onderdeel van mijn drukke weekend programma.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten