maandag 29 augustus 2011

Proefritten 1

Mijn lease contract loopt over een tijdje af en dus is het tijd om eens te kijken wat voor auto's er momenteel gemaakt worden. Samen met een collega besloot ik dan ook een aantal auto's aan een nader onderzoek te onderwerpen en dat betekent dus ook proefritten maken. We hadden eigenlijk maar een belangrijke eis, het moest een groene auto worden zodat we in de 20% bijtelling zouden komen en niet in de 25%.

Als eerste stond een hernieuwde kennismaking met mijn huidige auto op het programma. Ik ben er erg over te spreken en we hadden dus een afspraak gemaakt bij autobedrijf Kokkelink in Baarn. Er was niet al te veel aan de Octavia veranderd, wat kleine wijzigingen in het uiterlijk en de opties waren wat aangepast. Hij bood echter nog steeds alle comfort die ik gewend was en valt nu, met de nieuwe motor, in de energiezuinige klasse. Dit is dan ook zeker een goede optie als nieuwe auto, zeker in de business line edition. Andere auto's zullen de komende tijd zeker voorbijkomen in de serie proefritten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten