dinsdag 9 augustus 2011

Uit het oog niet uit de maag

Het was behoorlijk lang geleden dat ik bij Suvarnaphum langs was geweest. De laatste en de voorlaatste keer dat we er voor een concert zouden gaan eten was ik veel te laat om nog mee te eten en het was ook erg lang geleden  dat ik er na het werk langs gereden was om wat te halen. Ik besloot dan ook om Mem en haar staf weer eens een bezoek te brengen en reed vanuit het werk langs de Johan Huizingalaan om weer een heerlijke Thaise maaltijd te halen.

Ik zeg altijd tegen anderen dat je moet variëren en hoe lekker een bepaald gerecht ook is je toch andere dingen moet proberen, wie weet wat je mist. Bij Mem trap ik echter altijd zelf in die valkuil en ga in meer dan de helft van de keren dat ik er eet voor de lauwwarme salade van rundvlees. Het is geen van de standaard curry gerechten dus het staat niet bij veel Thaise restaurants op de kaart is dan mijn smoesje. Mocht je hier voor het eerst komen bestel dit gerecht dan want het is en blijft een topper!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten