zondag 28 augustus 2011

Gowalla

Ik ben al bijna een jaar (sinds 16 oktober 2010) een tevreden gebruiker van foursquare. Dit nadat Dennis probeerde mij mee te laten doen aan de Nederlandse variant Feestje. Ik zag dat destijds niet zitten maar was wel geïntrigeerd door het concept. Toen ik er achter kwam dat het Amerikaanse Foursquare ook in Nederland veel gebruikt werd besloot ik ook te gaan foursquaren. Inmiddels doet een flink aantal van mijn vrienden mee en beleef ik er veel plezier aan. Ik had al vaker gelezen over de grote concurrent van Foursquare, Gowalla, maar er nooit aandacht aan besteed omdat ik erg tevreden ben over Foursquare. Het bloed kruipt echter waar het gaan kan en zo heb ik toch een Gowalla account aangemaakt. Of ik er veel mee ga doen weet ik nog niet maar ik ga er in ieder geval mee experimenteren. Mocht het wat worden dan zullen ook de Gowalla pins, stamps & items op facebook voorbij gaan vliegen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten