donderdag 18 augustus 2011

Druk weekend

Het begint weer mooi weer te worden en dat komt erg goed uit. Er staan namelijk heel veel activiteiten gepland dit weekend en die hebben (bijna) allemaal mooi weer nodig! Zo beginnen we uiteraard op de vrijdag met de standaard stapavond maar het zou wel heel erg fijn zijn als we die buiten op het terras kunnen doorbrengen terwijl we naar de voorbij paraderende dames in zomerkleding kunnen kijken. Op zaterdag is dan het het prinsengracht concert en daar hebben we zeker goed weer bij nodig. Op zondag ga ik met een goede vriendin de art zuid tentoonstelling bezoeken en lunchen voordat zij voor een week naar Spanje vertrekt en voor de avond staat een BBQ bij mijn  ouders gepland. Dan is het weekend alweer voorbij maar vrienden van mij staan momenteel op de camping in Bakkum en als het mooie weer aanhoudt dan neem ik volgende week een vrije dag en ga ze daar opzoeken. Kortom als het zo doorgaat wordt het einde van de zomer nog een aardig goedmakertje voor de tot nu toe niet zo beste start!

1 opmerking:

  1. Je mag best van mij wat graden lenen uit Toscane. Godskelere, wat is het hier ongelofelijk warm!!!

    BeantwoordenVerwijderen