zaterdag 27 augustus 2011

BBQ

Het was alweer tijd geworden voor de laatste activiteit van een weekend met fantastisch weer en erg leuke (culturele) dingen, een BBQ bij mijn ouders. Dit keer was niet de hele familie aanwezig want mijn nichtje zat nog in Spanje waar zij haar eerste vakantie zonder haar ouders vierde. Vakantie was uiteraard het hoofdonderwerp tijdens de maaltijd want iedereen was net terug uit Dublin, Istanbul en Frankrijk.

Het ging echter ook meteen weer over nieuw te plannen vakanties waarbij ik een wat ondoordachte opmerking maakte waar mijn zusje meteen gebruik van poogde te maken. Verder was er druk facebook verkeer naar aanleiding van de door mij geplaatste foto over de BBQ van mensen die mee wouden komen eten of andere wensen hadden. Daarnaast was het echter een zeer geslaagd slot aan een zeer geslaagd weekend. Ik ging op tijd naar huis want het weekend was dan wel erg leuk maar ook erg vermoeiend geweest en maandag begint tenslotte de werkweek alweer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten