donderdag 25 augustus 2011

Art Zuid.

Op zondag ging voor de tweede achtereenvolgende dag de wekker om 9 uur en wederom voor een cultureel evenement. Ik had met een vriendin afgesproken om naar de beeldententoonstelling Art Zuid te gaan. We hadden om half elf afgesproken en we arriveerden zowat tegelijk op de Apollolaan. Al keuvelend en wandelend bekeken we de beelden die varieerden van mooi tot lelijk (in mijn opinie) en van oud (een van de stukken was uit 1964 van Salvador Dali) tot nieuwe stukken die speciaal voor deze tentoonstelling waren gemaakt. Na een ruim uur wandelen was het tijd voor een break en we besloten tot koffie op het terras van het Apollo hotel.  Een aanrader voor iedereen, het hotel heeft een prachtig terras aan het water met aanmeer plaats voor boten en een uiterst vriendelijk bediening. Na de koffie was het tijd om wederom een stuk van de route te lopen om een aantal van de beelden die we gemist hadden te bekijken. Ik kan wel tegen iedereen zeggen dat je deze fantastische tentoonstelling moet gaan bekijken maar op 28 augustus is de tentoonstelling voorbij. Ik ben in ieder geval blij dat ik het heb mogen zien.

1 opmerking: