zaterdag 13 augustus 2011

Ophalen

Vandaag zette ik voor de 2e keer binnen een week de rit naar Eindhoven in. De vorige keer bracht ik mijn ouders weg voor hun weekje Dublin dus nu ging ik ze ophalen.Wederom kon ik na een vlotte rit (toch wel prettig die vakantie periode) parkeren op P1 en meteen het burgemeesterschap scoren met mijn tweede Foursquare checkin. Door de vlotte rit was ik een half uur te vroeg en genoot van het uitzicht van het panorama dek (wat een namen kunnen ze hier verzinnen voor een terras met uitzocht op wel vier vliegtuigen) en een broodje en cappuccino.

Het vliegtuig van mijn ouders kwam niet alleen op tijd maar zelfs te vroeg aan dus al gauw zaten we in de auto op de terugweg naar Amsterdam. Na onderweg al honderduit verteld te hebben kwam onder een kop koffie (en een erg gelukkige kat) nog flink wat verhalen los. Dit was wel een keer wat anders voor mij, waar ik normaal de gelukkige ben die van Schiphol opgehaald wordt was ik nu een keer de ophaler. Ach moet kunnen zullen we maar zeggen maar het wordt hoog tijd dat ik weer een vakantie plan!

1 opmerking:

  1. Je moet vragen of ze volgende keer een blog bijhouden, veel efficienter :-).

    BeantwoordenVerwijderen