dinsdag 31 mei 2011

Niet koken week

De week begon goed. Na de uitstekende lunch in de bokkedoorns was ik van plan het rustig aan te doen en mijn avond maaltijd met een salade of zo te doen. Het was echter erg druk op mijn werk en tegen vier uur begon ik het idee te krijgen dat we vandaag niet op tijd naar huis zouden gaan. Een uurtje later waren mijn vermoedens bevestigd en besloot ik eten te bestellen. Om het gezond te houden wilde ik sushi bestellen bij het gouden huis, maar de sushi schotels moesten voor vijf uur besteld zijn (geeft wel aan dat het verse sushi is). Dan maar voor zes man uit de (goede) chinsese keuken besteld. En ja het was Chinees en dat betekend dat er zat overblijft ook al hadden we minder porties besteld dan we met mensen waren. We lieten ons de eend, garnalen, koe en andere zaken goed smaken voor we ons voldaan naar onze werkplek begaven. De rekening was nog geen 10% van wat ik bij de bokkedoorns betaalde. Helaas vergoed mijn baas deze rekening en niet die andere.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten