zaterdag 14 mei 2011

Storing

Voor de eerste keer in al die jaren die ik gebruik maak van blogger (de service waar mijn blog op draait) hebben zij last gehad van een ernstige storing. Vrijdag was het blog onbereikbaar om nieuwe posten op te plaatsen en de enige optie die men had was de boel weer terug te draaien naar de stand van woensdag. Gelukkig had ik mijn post van donderdag nog en kon ik deze opnieuw plaatsen op vrijdag. Dat beteken wel dat ik voor het eerst in maanden een dag heb overgeslagen, er is geen blog post van donderdag. Het was overmacht maar ik vind het jammer dat er een gat is geslagen. Nu ja vol goede moed verder en morgen weer een regulier blog post.

1 opmerking:

  1. Tja, ik had hetzelfde, zou er een uurtje uit liggen, maar werd een dag. Ach, c'est la vie, het gaat om kwaliteit ipv kwantiteit!!

    BeantwoordenVerwijderen