vrijdag 27 mei 2011

Rotterdam

Het was tijd voor de laatste sessie in de demo dagen zodat ik me weer volledig kan richten op mijn primaire taak, het ontwikkelen van software. Deze keer was het wederom een ontbijt sessie en wat dichter bij huis, Rotterdam. Het was echter nog steeds vroeg (half zes) opstaan ondanks de korte afstand. Amsterdam - Rotterdam is namelijk erg file gevoelig en dus was half zeven de uiterste tijd om te vertrekken. Uiteraard had ik geen file op dat tijdstip en was dus ruimschoots op tijd in hartje Rotterdam. De klant bleek een parkeergarage te hebben, maar deze was niet ruim. Bij het binnenrijden was er maar enkele centimeters ruimte aan beide kanten over. De garage was niet geschikt voor mindere chauffeurs. Eenmaal binnen liep alles van een leien dakje. Mijn spullen waren snel neergezet en met behulp van de systeem beheerder even snel aangesloten. Dat betekende dat ik deze keer wel de tijd had om een broodje te eten voor we begonnen, in tegenstelling tot mijn sessie in Wolvega. De sessie zelf was uitstekend te noemen, het was interactief en de discussies waren erg goed. De laatste dag van de demo dagen was de beste. Zoals gezegd, nu weer aan het werk!

1 opmerking:

  1. Je had na Sade beter een hotel in Rotterdam kunnen nemen!!! Hoe ging het file parkeren in de garage :-)?

    BeantwoordenVerwijderen