vrijdag 13 mei 2011

Cadeautjes

Na het bezoek aan mijn ouders was het tijd voor het 2e familie bezoek na de Amerika vakantie. Voor deze ronde stonden mijn zus en zwager op het programma. Ik zou hier tevens eten dus tegen half zes arriveerde ik daar. A;s eerste kreeg mijn zwager hetzelfde cadeau als mijn vader, de BBQ saus van Jack Daniels. Vervolgens werd mijn neefje blijgemaakt met twee t shirts en twee polo's van de merken Ralph Lauren en Tommy Hillfiger. Dit waren geen cadeaus maar door mijn zuster gedane bestellingen gezien de meer dan aantrekkelijke prijzen in Amerika. Alles werd gepast en stond prima en hij besloot ter plekke dat hij de volgende dag in zijn witte Ralph Lauren shirt naar school zou gaan. Nummer drie was mijn nichtje die een paar Uggs besteld had. Deze zaten gegoten en aangezien ze niets voor haar verjaardag gehad had kreeg ze deze als verlaat verjaardagscadeau. De enige die er bekaaid afkwam was mijn zusje want die moest het met exact niets stellen.

Hierna was het tijd voor de maaltijd en het definitief maken van de lunch bij de bokkedoorns voor het 50 jarige huwelijk van onze ouders. De reservering werd gemaakt nadat de maaltijd achter de kiezen was verdwenen en na het nababbelen bij de koffie verdween ik weer naar huis om mij op de eerste werkdag na de vakantie voor te bereiden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten