vrijdag 20 mei 2011

De wereld is klein

Een van mij geliefde uitspraken van de afgelopen jaren is dat de wereld heel erg klein is geworden door het internet. Dat werd deze week weer bewezen toen ik een uitnodiging in Facebook kreeg om vrienden te worden met onze gids uit Thailand van afgelopen november. Uiteraard twijfelde ik geen seconde en is mijn vriendenkring nu uitgebreid met onze Thaise gids. Op deze manier is het erg makkelijk contact leggen als we nogmaals naar Bangkok willen want een ding staat als een paal boven water. Na de uitstekende service van de vorige vakantie mag zij een volgende keer alles voor ons regelen.

1 opmerking:

  1. Alles regelen?? Gni, gni, gni, ik ben benieuwd tot hoe ver de service wel niet gegaan is, waren er dart pijltjes mee gemoeid?

    BeantwoordenVerwijderen