woensdag 25 mei 2011

Diner in Amstelveen

Deze keer geen diners in luxe restaurants maar een simpele maaltijd in de tuin. Toen ik tegen vier uur uit Roermond vertrok verwachtte ik niet op een redelijke tijd in Amstelveen te zijn maar wederom was het woord file de grote onbekende tijdens mijn reis. Zodoende was ik tegen half zes al bijna ter plekke en kon bevestigend beantwoorden op de sms of ik een hapje meeat voordat wij naar Rotterdam vertrokken. Bij aankomst werd ik liefdevol begroet door haar hond Caat en zat ik al gauw in de tuin te genieten van een maaltijd bestaand uit een tweetal salades (groen en rijst), lekker brood en heerlijke lam karbonades. Na dat alles een kop koffie en het was alweer tijd om in de auto te stappen voor de volgende etappe van mijn reisdag, die naar Rotterdam, nu echter met chauffeuse aan boord wat het leven toch een stuk aangenamer maakte dan mijn eenzame ritten van Almere naar Roermond naar Amstelveen.

1 opmerking: