donderdag 19 mei 2011

De volgende


Gisteren was dan episode twee van de dolle dwaze demo dagen. Waar het de vorige keer een middag sessie in Almere was, was het deze keer een ontbijt sessie in Wolvega. Nu geen overnachting zoals in het pittoreske Veldhoven maar een rit van anderhalf uur om in Wolvega te komen. Aangezien de start om 8 uur was ging de wekker dus om half zes af.

Ik zat al vroeg op een file vrije weg (A9,A1,A6) en het viel mij op dat de A6 een aantal van de nieuwe stukken kent waar je 130 mag rijden. Alleen veel zoden aan de dijk zet het niet want op het merendeel staat een bordje dat je alleen tussen 19:00 en 06:00 zo hard mag. Desondanks was ik ruim op tijd in Wolvega en na wat spannende momenten  (internet was stuk) kregen we alles netjes aan de praat en waren klaar om de gasten (en de broodjes) te ontvangen. Alleen door de internet is stuk situatie had ik geen tijd om van te voren een broodje te eten en tijdens de (overigens prima verlopen) sessie had ik daar geen tijd voor. Toen ik dus na afloop (11:00) eindelijk wilde gaan ontbijten waren de broodjes echter schoon op en restte er één krentenbol. Beggers can't be choosers dus at ik een krentenbol. Op de interne evaluatie ga ik echter wel mededelen dat er meer broodjes ingeslagen moeten worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten